Sidor

söndag 23 mars 2014

Stickhelg i Vrigstad

Tänk dig ett hus med 50 stickerskor som stickar och har trevlig tillsammans en hel helg, det var så jag hade det första helgen i mars. Vi hade det helt fantastiskt bra! Visst brukar jag sticka en del, men att vara iväg, få maten serverad och att bara få vara en helg helg är väldigt bra för själen. Att dess utom göra det tillsammans med andra som är lika nördiga som jag är ytterligare en dimension i det hela. Bara det att vi efter fruktosten i lördags stod och pratade om min kofta i tio minuter gör mig lite luddig om hjärtat. Jag behöver nog inte säga att jag är otroligt nöjd?! Stort tack till Emma och Barbro för ännu ett fantastiskt evenemang!

Jag började skriva detta inlägget direkt efter att jag kom hem där ifrån, men av någon anledning strulade blogger och ville inte publicera, sjukt irriterande. Sedan glömde jag liksom bort att publicera inlägget men här är det äntligen.

Det jag tycker är roligast med den typen av arrangemang är att jag får träffa så många fantastiska människor. För varje gång känns det som att jag har träffat nya vänner för livet och det är ju helt fantastiskt! Så tack alla som jag träffade och om någon av er snubblar in här, kommentera gärna på något så att jag vet att ni hittat hit.

Ha det så bra! // Ia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar