Sidor

måndag 4 november 2013

Nytt projekt med skolan

Ja, så var en period till ända och nästa tar vid. Denna gången ska vi göra ett projekt åt Lödöse museum. Vi hade kursintroduktion idag och fick i ganska grova drag reda på vilka olika teman grupperna ska välja mellan. Och så lottade vi nya grupper, vi började spåna lite om vilket tema vi skulle välja och det känns svårt! Men imorgon ska vi åka till museet och förhoppningsvis få en känsla för vilket tema som passar gruppen bäst.

Idag kom de och började riva ut mitt badrum. De har nog varit en vattenskada där ett tag som har gått ner till lägenheten under. Så idag på morgonen kom en man hit, kollade lite, undrade hur länge jag skulle vara hemma, till kl 12 ca svarade jag. Okej, då kommer jag och lägger papper på golvt i hallen senare svarar han då. Jag tänkte att det var väldigt lite att göra första dagen, inte konstigt att de beräknar att det ska ta 4 veckor! Men när jag kom hem i eftermiddag hade de tagitut badkaret, handfatet och elementet också, så det var ju bra! Det ska bli spännande att se hur detta framskrider.

Nu ska jag krypa till kojs och ladda inför att åka tåg och buss till Lödöse imorgon bitti!

Natt natt!

// Ia

1 kommentar: